مذهبی, علمی و فرهنگی

 

شعبان  شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیة الله آمد
با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسین
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک


ویژه نامه : مهر

ویژه نامه : ماه

ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 خرداد 1398برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

شهادت بانوی عصمت و طهارت حضرت فاطمه (س) و ایام فاطمیه بر عموم شیعیان تسلست باد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 5 فروردين 1398برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

سالی خوش و نیکو را برای شما هموطنان و ایرانیان عزیز آرزومندم .

نوروزتان پیروز

عيد است ولي بدون او غم داريم / عاشق شده ايم و عشق را کم داريم 
اي کاش که اين عيد ظهورش برسد / اينگونه هزار عيد با هم داريم 
اللهم عجل لوليک الفرج 

سال نو مبارک

ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 اخلاق سكولار و برآمده از دل؛ طريقتي بي‌ارتباط با شريعت

 

يحي عبدالهي - گروه فرهنگي: هرچند تجربه نشان داده است که نقد و انتقاد از رسانه ملی چندان اثری ندارد اما نقایص و انحرافات سريالي كه اين روزها مهمترين توليد رسانه ملي براي شب‌هاي خانواده هاي ايراني است، مانع از آن مي شود که بتوان آسوده از کنار آن گذشت. فارق از بازی ضعیف، تصنعی و باورناپذیر بازیگران و قصه ی آرمانی (تخیلی) و دور از واقعیت سریال، شاهد نقاط انحرافی در این سریال هستیم که اگر به نسبت حقیقت بسنجیم، می توان آنها را دروغ های این سریال به شمار آورد:
 
در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

عید سعید غدیر خم عید امامت ولایت و بصیرت برتمامی شیعیان جهان فرخنده باد

ارسال در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

اگر آرم این محصول را بر عكس كنیم (قرار دادن در مقابل آینه) و خطوط تزئینی زائد را حذف كنیم شاهد دو جمله ی عربی میشود :

لا محمد ، لامكه



دو اصل بنیادین اسلام . پیامبر و همچنین شهر مكه كه كعبه ، خانه ی خدا و قبله ی تمامی مسلمین جهان در آن واقع شده و به نوعی نماد اسلام است . این محصول بدین ترتیب این دو ا نشانه گرفته است !






با قرار دادن عكس كوكا كولا در جلوی آینه می توانید خودتان به این نتیجه برسید

در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

توضیح: این عکس در در روزنامه ها و سایتهای رژیم صهیونیستی منتشر شده است و اخباری مرتبط با آن موجود است که به صراحت گفته اند در تاریخ ۲۵ مارس هیکل سلیمان بر مکان مسجد الاقصی قرار خواهد گرفت و زلزله ای در تاریخ بین ۱۶ تا ۲۴ مارس پیش بینی کرده اند که موجب تخریب مسجد الاقصی خواهد شد. هیکل سلیمان نیز از سالها پیش توسط گروههای تندرو یهودی صهیونیست ساخته شده است و تنها منتظر تخریب مسجد الاقصی هستند تا ان را به مکان مسجدمنتقل نمایند. ماکتهای ساخته شده هیکل در موزه های مختلف در سرزمینهای اشغالی موجود است و در موزه ای در مقابل مسجد الاقصی نیز این ماکت وجود دارد و هیکل اصلی نیز ساخته شده و تنها انتقال آن به مکان مسجد الاقصی باقی مانده است.

در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری
براي ثبت بقيع در فهرست يونسکو کليک کنيد
برای ثبت بقیع در یونسکو به ثبت و تایید 50,000 نفر نیاز است که در یک پایگاه اینترنتی فراخوانی به همین منظور طراحی و عرضه شده است.

به گزارش گروه اینترنتی رهروان ولایت، برای ثبت بقیع در یونسکو به ثبت و تایید 50,000 نفر نیاز است که در یک پایگاه اینترنتی فراخوانی به همین منظور طراحی و عرضه شده است.

نحوه شرکت در این طرح بدین ترتیب است که در ابتدای ورود به سایت در سمت راست فرمی را مشاهده می کنید که باید به ترتیب زیر آن را پر کنید: نام، نام خانوادگی، ایمیل، نام شهر، آدرس (دلخواه)، انتخاب کشور، نظر شما (دلخواه) و پس از آن کلید ارسال را کلیک می‌کنید.

لازم به ذکر است تا به این لحظه بیش از 18هزار نفر در این طرح شرکت کرده اند و کمتر از 32 هزار نفر دیگر نیاز است تا بتوانیم با یکدیگر بقیع را در یونسکو ثبت کنیم.

برای ورود به این پایگاه و ثبت‌نام، اینجا کلیک کنید.


منبع:گروه اینترنتی رهروان ولایت

ارسال در تاريخ یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

دانلود کلیپ

دبی، 10 اکتبر 2012: نماهنگ کارتونی فوق العاده ی «این یک بازی است» در دهم اکتبر 2012، به عنوان مقدمه انتشار آخرین آلبوم سامی یوسف، «سلام»، منتشر شد. این ترانه توسط ETM International  در سطح جهانی از طریق یوتیوب (www.youtube.com/etminternational) و نیز روی ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی در جنوب شرقی آسیا و منطقه MENA در روز چهارشنبه دهم اکتبر، تحت لیسانس انحصاری (Arteffects International (SEA و (Mazzika (MENA، منتشر شد. این ترانه بصورت اختصاصی روی شبکه های Mazzika در چند هفته نخست در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا پخش خواهد شد.
این نماهنگ انیمیشنی در ابتدا در سال 2007 به عنوان پاسخی به کاریکاتورهای دانمارکی، بصورت مفهومی طراحی شده بود. این نماهنگ کارتونی، که هنوز هم به جا و متناسب است، «طنز را با طنز» پاسخ می دهد.
سامی یوسف، به عنوان یک هنرمند، آهنگساز و ترانه سرای مشهور بین المللی و نیز ستاره همکار با سازمان ملل متحد در برنامه جهانی غذا، فارغ از همه قراردادهای هنری، نیاز به احیای ارزشهای مشترک صلح، محبت، اعتدال و مدارا را از طریق این انیمیشن بی نظیر که به روشنی تمام سنت های مقدس در جهان را متحد نشان می دهد، مورد تأکید قرار داده است. پیام اساسی و روح این انیمیشن، نمایندگی از اکثریت انسانهای آرام، نجیب و هوشمندی است که صرفنظر از نژاد و دین، می خواهند در صلح زندگی کنند. هدف از تولید این اثر، مقابله با روند فزاینده ی اسلام هراسی و نفوذ گروه های فرصت طلب، از طریق متحد کردن مردم به وسیله نمادها و استعاره های مشترکی است که وحدت، احترام، عشق و آگاهی را برتر از از تفرقه، انزوا، تعصب و جهل می دانند. این ترانه، فعالیتهای عوامانه ای که توسط تعداد معدودی از افراد متخاصم، پرهیاهو و عوام فریب هدایت می شوند را یک «بازی» دانسته و به همه ما تذکر می دهد که بخشی از این «بازی» نباشیم.
انتظار می رود که آلبوم چهارم سامی یوسف، سلام، در منطقه MENA و جنوب شرقی آسیا تحت لیسانس انحصاری Mazzika و Arteffects در نوامبر 2012 و همچنین توسط Revival Media در دسامبر 2012 منتشر شود.
کسانی که علاقه مند به دریافت مجوز پخش این نماهنگ کارتونی هستند می توانند از طریق شماره تلفن و آدرس ایمیل زیر با شرکت ETM International تماس حاصل کنند:
+971 (0) 4 3132061
nabila@etminternational.com

ویدیو و ترجمه در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 مهر 1386برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

شهادت مظلومانه امام جواد ( علیه السلام) برتمامی مسلمانان و محبان آن حضرت تسلیت باد

در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

 

وزدهمین حدیث از چهل حدیث حضرت امام خمینی(ره) در خصوص غیبت، راههای ترك این گناه و گناه شنیدن غیبت است.

این مبحث با روایتی از امام صادق علیه السلام شروع می شود: امام به نقل از رسول خدا(ص) فرمودند:" غیبت در دین مرد مسلمان سریع تر از مرض اكله در درونش اثر می گذارد و رسول خدا(ص) فرمود:

نشستن در مسجد در انتظار خواندن نماز عبادت به حساب می آید، تا زمانی كه از او چیزی سر نزند. از آن حضرت سوال شد چه چیز از او سر نزند؟ حضرت فرمود: غیبت از او سر نزند."

مرض اكله، دردی است كه وقتی در عضوی از اعضای بدن پیدا می شود، آن عضو را می خورد و نابود می كند. منظور حدیث این است كه همان طور كه وقتی مرض اكله در بدن پیدا شود، عضو مبتلا را می خورد و نابود می سازد، غیبت كردن هم همین تاثیر را نسبت به دین شخص دارد.

در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری
آیت‌الله علم‌الهدی:
 دیدن فیلم موهن حتی برای طلاب هم حرام است

به گزارش گروه اینترنتی رهروان ولایت به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، در پایان درس اصول خود به تبیین پاسخ یکی از طلبه‌ها در خصوص فیلم موهن به پیامبر اکرم(ص) پرداخت.

آیت‌الله علم‌الهدی در مواجهه با این سؤال که آیا دیدن فیلم موهن برای طلاب اشکال دارد و برخی مراکز خاص می‌توانند به انتشار آن میان طلاب بپردازند، گفت: دیدن فیلم موهن به پیامبر اکرم(ص) حرام است.

وی افزود: در روایات داریم که شنونده توهین به پیامبر گرامی اسلام نیز مرتکب گناه شده و فرقی با توهین کننده ندارد، بنابراین کسانی که این فیلم را می‌بینند نیز مرتکب گناه می‌شوند و در هیچ صورتی این کار قابل توجیه نیست.

وی خاطرنشان کرد: برخی نهادها در این خصوص از بنده اجازه خواستند که برای تبیین برخی مسائل این فیلم را در بین طلاب پخش کنند که مخالفت کردم زیرا این کار حرام است.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: کسانی که از شبکه اینترنت یا از راه‌های دیگر مبادرت به دیدن این فیلم می‌کنند و آن را به دوستان خود نیز نشان می‌دهند، مرتکب فعل حرام شده‌اند.

منبع:جنبش اینترنتی پیامبر رحمت

ارسال در تاريخ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری
عفاف و حجاب

تأمل در باب چگونه زیستن مساله ای است که از دیرباز ذهن بشر را به خود مشغول ساخته و از گذشته های دور تاکنون متفکران و اندیشمندان بسته به جهان بینی و مبانی فکری خویش پاسخ های گوناگونی را در این زمینه ارائه نموده اند. این موضوع تا آنجا پیش رفته که امروزه با توجه به ارتقاء سطح آگاهی و دانش بشری، به شیوه های مختلف زیستن و یا به تعبیر سبک های مختلف زندگی منجر شده است. سبک هایی که همه  ابعاد زندگی بشر در یک اجتماع و جامعه را در بر گرفته و تعریف مشخص از آن ارائه نموده است.

 با پایان یافتن جنگ جهانی دوم و ظهور دو بلوک شرق و غرب به رهبری شوروی و ایالات متحده آمریکا، صحنه  جنگ بین دو ابرقدرت تغییر یافته و جنگ سرد آغاز شد؛ جنگی که زمین درگیری آن نه مثل گذشته محدود بود و نه مشخص؛ جنگی که نه با فکر نظامیان بلکه با طرح ریزی استراتژیست های دو طرف طراحی و با به کارگیری سلاح فرهنگ، هنر و رسانه انجام می گرفت و این آمریکا بود که به واسطه برتری اش در حوزه های ذکر شده به مرور از رقیب خود پیشی گرفت.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

هر چیزی که در جهان وجود دارد ، حجاب دارد.


همه چیز در دنیا حجاب دارد.


زمین با لایه ازن محافظت می شود.


شمشیرها با غلاف خود محافظت می شوند.


جوهر و مرکب اگر بدون محفظه باشند خشک می شوند.


سیب بدون پوست فاسد می شود.


موبایل ها با قاب های رنگارنگ محافظت می شوند.


زنان جواهرات زیبایی هستند که با چشم هایشان توصیف می شوند: و حجاب محافظت می کند از زیبایی آنها.


منبع:

جنبش اینترنتی حجاب و عفاف

جام خانواده

ارسال در تاريخ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

  فیلم اهانت آمیز به ساحت رسول گرامی اسلام(ص) نه تنها باعث بد نامی و تنفر از سازندگان و دست اندرکاران آن شد، بلکه ننگ آن، دامن شرکت گوگل و سایت یوتیوب را هم گرفت.


 

گوگل

 

برای اولین بار این فیلم در سایت یوتیوب(Youtube.com) که از سرویس های وابسته به گوگل است منتشر شد.  علی رغم در خواست های متعدد از سوی مسلمانان و آزادگان جهان  برای حذف این فیلم اهانت آمیز ، هیچ منعی برای انتشار آن به وجود نیامد  و از روی این وب سایت اشتراک فیلم حذف نشد. تنها واکنش گوگل فیلتر کردن و نه حذف کردن این فیلم دربرخی کشورها مانند مصر و لیبی بود که خطر  تظاهرات  مسلمانان و حمله به منافع آمریکا وجود داشت!  گوگل که سابقه زیادی در حذف فیلمهای به اشتراک گذاشته شده با مضمون دفاع از مردم فلسطین و افشای جنایات صهیونیستها دارد ، در برابر درخواست  حذف فیلم موهن تنها به بهانه  دفاع از آزادی بیان اعلام کرد حاضر به حذف فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص) از پایگاه اینترنتی یوتیوب نیست. 

اما این اولین بار نیست که این غول اینترنتی سر سازش با کشورهای مخالف کشورهای حامیان خود ندارد. حذف نام خلیج فارس از نقشه های گوگل، تبلیغ برای صهیونیسم جهانی و تحریم سرویسهای مختلف برای  کاربران ایرانی از نمونه این اقدامات است. لذا حال زمان آن رسیده است که خود این شرکت تحریم شود.

روزهای  دوشنبه و سه شنبه سوم و چهارم مهر ماه (24 و 25 سپتامبر) کاربران مسلمان سایت جستجوگر گوگل و سرویس اشتراک فیلم یوتیوب را تحریم خواهند کرد

در پی این اقدام گوگل و عدم اعتنا به درخواست کاربران مسلمان و همکاری در ادامه توهین به پیامبر  گرامی اسلام (ص) و در راستای فراخوانی که در فضای مجازی با عنوان "دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل" منتشر شده است.

منبع: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 3 مهر 1386برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 شرکت معروف آمريکايي Apple سازنده گوشي هاي آيفون و آي پد و کامپيوترهاي خانگي و قابل حمل است، اقدام به ساخت فروشگاهي به شکل کعبه در خيابان پنجم نيويورک کرده است.

به گزارش خبرنامه دانشجويان ايران، معماري و اندازه اين فروشگاه مطابق با کعبه بوده و از آن شبيه سازي شده است.

سخنگوي شرکت اپل درباره اين فروشگاه گفته: تنها تفاوت آن با کعبه درب وردي اين مکعب شيشه اي است که همانند کعبه ساخته نشده است.

اين شرکت آمريکايي براي جلب مشتري اقدام به سرو مشروبات الکلي در اين مکان کرده است و چون اين معماري هر فردي را به ياد ساختمان کعبه و مسلمانان مي اندازد تصويري بدي را در ذهن تداعي مي کند.

 [تصویر:  fifthavenue_gallery_image3-300x187.jpg] [تصویر:  apple4.jpg] 

منابع : generaleshop.com , رجانیوز

ارسال در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

        ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر گرامی باد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 به گزارش گروه اينترنتي رهروان ولايت به نقل از فارس، بالغ بر سیصد حدیث از امام صادق علیه‌السلام در زمینه مباحث مربوط به پوشش زن و حجاب و عفت اسلامی وجود دارد که با مطالعه و پژوهش دقیق در این مجموعه حدیثی، ضمن دست‌یابی به یک آئین‌نامه منضبط و منسجم، بایسته‌ها و نبایسته‌های مرتبط و امکان نظریه‌پردازی‌های اجرایی و راهبردی برای جامعه اسلامی فراهم می‌شود.

این ذخایر وزین حدیثی به همراه احادیث سایر معصومین علیهم السلام پس از استقصای دقیق و هدفمند توسط جمعی از محققان علوم حدیثی، هم اکنون با پشتیبانی مؤسسه ریحانة النبی در قم، در دست پژوهش قرار گرفته و امید است به زودی شاهد نتایج ارزشمند آن باشیم.

 

وجود نازنین امام صادق(ع) در دسته‌ای از این احادیث نورانی، ضمن پرداختن به اهمیت و جایگاه ویژه پوشش اسلامی و دو مقوله عفت و حیا و حکمت‌ها و فلسفه‌های تشریح مسائل این عناوین دینی، تصویری از انحراف جوامع اسلامی و ...

در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

ولایت مقدم است یا تربیت ؟!

امام جعفر صادق(ع)

 

دوران حیات چهار تن از ائمه هدی علیهم السلام كه از زمان امام سجاد (علیه السلام) آغاز شد و تا بخش‌هایی از دوران امام كاظم (علیه السلام) ادامه یافت، از منظر ترویج تعلیم و تربیت اسلامی نقطه عطفی است در تاریخ پر فراز و نشیب زندگانی امامان معصوم علیهم السلام.

در این میان حیات شیخ الائمه امام صادق (علیه السلام) هم از منظر طولانی ‌تر بودن عمر ایشان از سایر ائمه اطهار علیهم السلام و هم از نگاه تغییراتی كه در دستگاه خلافت رخ داده بود، از برجستگی ویژه‌ای برخوردار است.

در این دوره با گسترش حوزه‌های علمیه، فرصت طلایى بسط و نشر معارف اسلام ناب و پرورش شاگردان براى امام صادق(علیه السلام) به‌وجود آمد و عبارت جمله "قال الصادق" شعار علم حدیث شد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در سخنانی كه در مشهد مقدس ایراد شده است، تشریح دوران امام صادق(علیه السلام) را با تبیین عنوان "رییس مذهب تشیع"، آغاز می‌كند و می‌گوید: 

در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

تعبیر بسیار زیبای حجت الاسلام قرائتی در تفسیر آیه « وَلاَ تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّةِ » :

لینک دانلود

منبع: حجاب سنتر

ارسال در تاريخ دو شنبه 20 شهريور 1398برچسب:, توسط حسین شاه پوری

مقوله «پوشش و استتار بدن» به عنوان جزء جدايى‏ناپذير حيات انسانى و مصداق اصلى حجاب، امرى كاملاً مشهود و بى‏نياز از تعديل است. براى حجاب كاركردهايى در دو حوزه فردى و اجتماعى، قابل تصوّر است:

در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

پدیده شوم بی حجابی خطاب به فرهنگ زیبای حجاب گوید: « تو در شأن من نیستی! من از تو برترم! من زاییده ی فرهنگ امروزم! نشان از روشنفکری ام! در طرح ها و رنگ های مختلف جلوه گری نموده و به جوانان آزادی می بخشم! من عشوه گری و دل ربایی را به زنان و دختران هدیه می دهم. می توانم نگاه های بسیاری را به خود جذب کرده و پیوند دهنده ی قلب ها در کوچه و خیابان باشم. امّا تو چیستی؟» 

فرهنگ زیبای حجاب با افتخار و شجاعت، چنین پاسخ می گوید: « من زاییده اعتقادات پاکم. من از عشق به خالق هستی سرچشمه گرفته و نشان از شرافت  پاکی ام. من خاری در چشم هوس بازان و ناپاکانم. 
من امنیت جسم و روح را در روزگاران متمادی به زنان و دختران هدیه می دهم. ستاره های درخشان ایمان در سیاهی همچو شبم می درخشند و نگاه نااهلان را خرد می سازند. 
زنان و دختران با کمک من می توانند در روابط اجتماعی استوار و محکم بوده و آزادی حقیقی را تجربه نمایند. در سایه سارم زیور و جواهر بلکه درّی گرانبها پرورش می یابد. من سدّی پایدار در برابر عشق های ناپاک خیابانی و به یغما رفتن گل عفت توسط یغماگران هستم». 
پدیده بی حجابی در اندوه شرم باری فرو رفت و گفت: «تو در شأن من نیستی؛ آری! از من بالاتری»

منبع: حجاب ایران

ارسال در تاريخ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

مجری شبکه لایو با اشاره به ابتذال شبکه فارسی وان و من و تو، گفت: « متأسفانه خیلی‌ها در ایران از بینندگان این شبکه ها هستند و آن ها را دنبال می کنند.»

به گزارش جام نیوز، مجری شبکه لایو با اشاره به ابتذال شبکه فارسی وان و من و تو در رابطه با سریال هایی که در این شبکه ها پخش می شود، گفت: «بسیاری از این سریال ها در خود کشورهای آمریکا و آمریکای جنوبی قابل پخش نیست؛ یعنی این قدر مبتذل هست که قابل پخش نیست؛ منتها متأسفانه خیلی ها در ایران از بینندگان این شبکه ها هستند و آن ها را دنبال می کنند.»
 
شایان ذکراست مدیر شبکه فارسی وان، غول رسانه‌ای صهیونیست یعنی رابرت مرداک است که شبکه های بسیاری را در جهان در اختیار دارد و به ترویج فساد و فحشا شهرت دارد.
 
شبکه من و تو نیز از سوی دولت انگلیس مورد حمایت مالی و حمایت های گوناگون قرار می گیرد و بعضی از عوامل آن سابقا در شبکه بی بی سی فارسی که مکانش در مجاورت مکان این شبکه است فعالیت می کردند.
 
منبع: رجانیوز
ارسال در تاريخ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 لندن خود را برای المپیک تابستان 2012 آماده می کند. جایگذاری مشعل المپیک در هجدهم می 2012 آغاز خواهد شد.

این رویداد تشریفاتی که درآن مردم از طبقات مختلف اجتماعی مشعل المپیک را در سراسر کشور میزبان می گردانند مخصوصاً برای کسانی که این سنت را ابداع نمودند حرکتی نمادین ...

(بقیه در ادامه مطلب)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

عده ای در زمان امام هم دائم می گفتند بردند، غارت کردند!/ امام در سخت ترین شرایط واقعی هم امیدوارانه برخورد می کرد

...

(بقیه در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

درود بر جوانانی که اولاً برای قبول یا رد هر اصلی، در پی حجت‌های عقلی هستند و نه امواج روزگار و ثانیاً سعی دارند که «عقل» را بر «نفس» حاکم کنند. و درود بر

...

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

.http://www.mofidnews.com/upload/21_hijab.jpg

...

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

در زمانی به سر می بریم که دنیای اسلام علی رغم بیداری نسبی که پیدا کرده هنوز زیر چکمه کفر و الحاد به سر می برد و کشورهای مسلمان هنوز تحت سلطه ی حکام وابسته به صهیونیسم و استکبارند و

...

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 روایت: حضرت امام خمینی (ره) بالاترین فضیلت فاطمه زهرا (س) را نزول جبرییل بر آن حضرت دانسته و فرمودند: من این شرافت و فضیلت را از همه فضایلی که برای حضرت زهرا ذکر کرده‏اند؛‌ بالاتر می ‏دانم و این مساله از مختصات حضرت صدیقه (س) است.


 

 من راجع به حضرت صدیقه- سلام اللَّه علیها- خودم را قاصر می‏دانم که ذکری بکنم، فقط اکتفا می‏کنم به یک روایت که در کافی شریفه است و با سند معتبر نقل شده و آن روایت این است که حضرت صادق- سلام اللَّه علیه- می‏فرماید: فاطمه سلام اللَّه علیها بعد از پدرش 75 روز زنده بودند در این دنیا، و حزن و شدت بر ایشان غلبه داشت و جبرئیل امین می‏آمد خدمت ایشان و به ایشان تعزیت عرض می‏کرد و مسائلی از آینده نقل می‏کرد.
 
ظاهر روایت این است که در این 75 روز مراوده‏ای بوده است، یعنی رفت و آمد جبرئیل زیاد بوده است و گمان ندارم که غیر از طبقه اول از انبیای عظام‏ درباره کسی این طور وارد شده باشد که در ظرف 75 روز جبرئیل امین رفت و آمد داشته است و مسائل را در آتیه‏ای که واقع می‏شده، ذکر کرده باشد و آنچه که به ذریه او می‏رسیده است در آتیه، ذکر کرده است و حضرت امیر هم آنها را نوشته است، کاتب وحی بوده است حضرت امیر، همان طوری که کاتب وحی رسول خدا (ص) بوده است- و البته آن وحی به معنای آوردن احکام، تمام شد به رفتن رسول اکرم- کاتب وحی حضرت صدیقه در این 75 روز بوده است.
 
مسئله آمدن جبرئیل برای کسی یک مسئله ساده نیست. خیال نشود که جبرئیل برای هر کسی می‏آید و امکان دارد بیاید. این یک تناسب لازم است بین روح آن کسی که جبرئیل می‏خواهد بیاید و مقام جبرئیل که روح اعظم است، .... تا تناسب بین روح این کسی که جبرئیل می‏آید پیش او و بین جبرئیل که روح اعظم است نباشد، امکان ندارد این معنا و این تناسب بین جبرئیل که روح اعظم است و انبیای درجه اول بوده است مثل رسول خدا و موسی و عیسی و ابراهیم و امثال اینها، بین همه نبوده است، بعد از این هم بین کسی دیگر نشده است. حتی درباره ائمه هم من ندیده‏ام که وارد شده باشد این طور که جبرئیل بر آنها نازل شده باشد، فقط این است که برای حضرت زهرا- سلام اللَّه علیها- ست که آنکه من دیده‏ام که جبرئیل به طور مکرر در این 75 روز وارد می‏شده و مسائل آتیه‏ای که بر ذریه او می‏گذشته است، آن مسائل را می‏گفته است و حضرت امیر هم ثبت می‏کرده است و شاید یکی از مسائلی که گفته است، راجع به مسائلی است که در عهد ذریه بلند پایه او حضرت صاحب- سلام اللَّه علیه- است، برای او ذکر کرده است که مسائل ایران جزو آن مسائل باشد، ما نمی‏دانیم، ممکن است.
 
در هر صورت من این شرافت و فضیلت را از همه فضایلی که برای حضرت زهرا ذکر کرده‏اند- با اینکه آنها هم فضایل بزرگی است- این فضیلت را من بالاتر از همه می‏دانم که برای غیر انبیا- علیهم السلام- آن هم نه همه انبیا، برای طبقه بالای انبیا- علیهم السلام- و بعض از اولیایی که در رتبه آنها هست، برای کسی دیگر حاصل نشده و با این تعبیری که مراوده داشته است جبرئیل در این هفتاد و چند روز، برای هیچ کس تا کنون واقع نشده و این از فضایلی است که از مختصات حضرت صدیقه- سلام اللَّه علیها- است.
 
از بیانات امام خمینی در جمع بانوان جامعه الزهراء (یازدهم اسفند 1364) 
  



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

از روند گسترش حجاب در غرب به چه اندازه اطلاع دارید؟ آیا اسلام هراسی و قوانین محدود کننده حجاب در غرب، مانع از گسترش این فرهنگ اسلامی در غرب شده است؟ در حجاب اسلامی چه چیزی نهفته است که دشمنان اسلام، آن را به عنوان دشمن درجه یک دمکراسی و مدرنیته در غرب مطرح می‌کنند؟ [...]

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

شامگاه روز یکشنبه هفتم تیرماه 1360، جلسه‏ ای در سالن اجتماعات دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، ناگهان انفجاری مهیب روی داد و در کمتر از ثانیه‏ ای، از سالن اجتماعات جز تلی از خاک، چیزی نماند.

 من محمد حسینی ‌بهشتی که گاه به اشتباه محمد حسین بهشتی می‌نویسند. نام اولم محمد و نام‌ خانوادگی ترکیبی است از حسینی ‌بهشتی. در دوم آبان ۱۳۰۷ در شهر اصفهان در محله لومبان متولد شدم، منطقه زندگی ما ...

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

آزادي‌ يكي‌ از مناقشه‌ انگيزترين‌ مفاهيمي‌ است‌ كه‌ تاكنون‌ در ميان‌ دانشوران‌علوم‌ اجتماعي‌ مورد بحث‌ و بررسي‌ قرار گرفته‌، هر انديشمندي‌ بر اساس‌ ذهنيت‌ خود آن‌را تعريف‌ كرده‌. مكاتب‌ گوناگون‌ هم‌ تعريف‌هاي‌ متفاوتي‌ از آن‌ ارائه‌ كرده‌اند.

...

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

   

 ( در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

حضرت محمد

 

{پیامبر اکرم به خاطر عشق و سوز و تعهد در انجام وظیفه بی تاب می شد تا جایی که در انجام تکلیف پاهای حضرت متورم و رنگ مبارکش زرد شده بود .پیامبری که هیچگاه امتش را نفرین نکرد و در راه تبلیغ شدید ترین صدمات و لطمات را تحمل کرد و تا آخرین لحظه حیاتش نگران امتش بود.}

...

 

 

مانایی و گسترش دین خدا در گرو «تبلیغ» است. اگر امروزه عطر خوش وحی در قالب مذهب و آموزه های اخلاقی در میان آدمیان پراکنده شده، بدان سبب است که پیامبران، اولیای الهی و سپس مبلّغان بزرگ دینی، به خوبی از عهده امر تبلیغ دین برآمدند و در کار تبلیغ، هرگز کوتاهی نورزیدند.

( در ادامه مطلب...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

بعثت كه معنی رستاخیز معنوی، و انقلاب در همه امور است با «انقلاب فرهنگی» آغاز گردید، چرا كه پایه و اساس انقلابها به خواندن و نوشتن و پاكسازی و بهسازی (انقلاب فرهنگی) بستگی دارد ...

بعثت
 
 (در ادامه مطلب...)


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد