مذهبی, علمی و فرهنگی
عربستان و امارات تنها حامیان کشتار مردم مصر در چهارشنبه خونین

رجانیوز- گروه بین‌الملل : در حالی که تقریبا تمامی کشورهای درگیر در تحولات منطقه جنایات اخیر ارتش مصر را محکوم کرده‌اند، پادشاه عربستان در پیامی از اقدام ارتش مصر در سرکوب مخالفان حمایت کرد .

ملک عبدالله عبدالعزیز در پیامی با تروریستی خواندن اقدامات مخالفان تاکید کرد حکومت عربستان سعودی در مسیر مبارزه با تروریسسم در کنار برادران مصری‌اش قرار دارد.

وی بدون اشاره به نقش عربستان در امور داخلی مصر، از دخالت طرف‌های خارجی در تحولات این کشور انتقاد کرد و گفت: این حق قانونی قاهره است که پاسخ گمراه کننده‌ها را بدهد و کسانی که در مصر دخالت می‌کنند درحال ایجاد آتش فتنه هستند.

پادشاه عربستان ابراز امیدواری کرد که مصر بتواند با قدرت از شرایط کنونی خارج شود.

دولت موقت مصر نیز که به خاطر کشتارهای اخیر تحت فشار رسانه ها و افکار عمومی قرار دارد در بیانیه‌ای از موضع‌گیری پادشاه عربستان درباره تحولات این کشور تقدیر کرد.

حتی محمد مسلمانی سخنگوی دولت موقت موضع گیری ملک عبدالله را فراموش نشدنی عنوان کرد.

این اظهارات پادشاه عربستان در شرایطی مطرح می‌شود که سه روز از کشتار خونین در قاهره توسط ارتش مصر که به کشته شدن صدها نفر منجر شد، گذشته است.

در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 27 مرداد 1398برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

«اين را من اعلام ميكنم، همه‌ى افراد بدانند؛ اينهائى كه رد صلاحيت ميشوند، لزوماً آدمهاى بى‌صلاحيتى نيستند. اينجور خيال نشود كه حالا چون فلانی در انتخابات رد صلاحيت شد، پس ديگر بكلى از صلاحيت ساقط است؛ نه، طبق قانون، در انتخابات نميتواند به عنوان نامزد شركت كند، اما ممكن است مقامى كه او را رد صلاحيت كرده، اشتباه كرده باشد. ممكن است براى اين كار صلاحيت نداشته باشد، اما صلاحيتهاى فراوان ديگرى داشته باشد. اينجور نباشد كه اگر كسى رد صلاحيت شد، اين معنايش اين باشد كه او ديگر از هستى ساقط شد؛ نه، صلاحيتهاى گوناگون ديگرى وجود دارد.» ۹۰/۱۱/۱۴
 


Source:eirib.ir

 

ارسال در تاريخ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, توسط حسین شاه پوری

تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر شد که منتشر کنندگان آن مدعی شدند تصویر پیکر مبارک "حجر بن عدی” می باشد.



 پس از انتشار خبر حمله سلفی ها و وهابیون افراطی به مرقد مطهر "حجر بن عدی” و ربودن پیکر مطهر یاور امیرالمومنین (ع) ، تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر گردید که ادعا شده است این تصویر متعلق به پیکر مبارک "حجر بن عدی” ، از صحابه رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) می باشد.


منبع : مجله اینترنتی هم نسل

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 عضو ارشد حماس: تل آویو قبل از حمله به ایران باید "دو بار" فکر کند/ كمك ایران به مقاومت بدون چشم‎داشت بود

 

«اسرائیل قبل از حمله به ایران حتما دوبار فکر خواهد کرد.» این، تهدید جدی عضو ارشد جنبش مقاومت فلسطین خطاب به مقامات تل آویو است. "محمود الزهار" كه از چهره‎هاي اصلي سياسي حماس در غزه به حساب شمار مي‎رود، همچنین از رهبران اسرائیل خواست پیش از آنکه بخواهند به ایران حمله کنند، درباره عواقب چنین اقدامی برای خود به خوبی تفکر و تعقل کنند. 

به گزارش رجانیوز، خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که عضو دفتر سیاسی حماس ...
 
در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

دور جديد حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه كه روز گذشته و با ترور فرمانده مركزي گردان‌هاي عزالدين قسام به صورت جدي كليد خورد، بر خلاف دور گذشته حملات به قطعه فلسطيني، واكنش غافلگيركننده گروه‌هاي مقاومت فلسطيني را به دنبال داشت به نحوي كه بلافاصله، شهر مركزي تل آويو حملات متقابلي را از سوي اين گروه‌هاي فلسطيني تجربه كرد تا مسئولين اين رژيم را وادار به درخواست براي برقراري آتش بس فوري با ميانجيگيري كشورهاي اروپايي و مصر كند.

به گزارش رجانيوز، عصر روز گذشته (چهارشنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حمله به اتومبیل «احمد الجعبری»، فرمانده مرکزی گردان‌های عزالدين قسام را به شهادت رساندند. اين در حالي بود كه همزمان تلویزیون رژیم‌صهیونیستی در خبری فوری شهادت « احمد الجعبری» را تائید و «افیخای ادرعی»، سخنگوی رژیم صهیونیستی نيز اين ترور را سرآغاز برنامه جدید اسرائیل برای کشتن رهبران مقاومت فلسطین خوانده و از آغاز عملیات همه‌جانبه علیه گروه‌های مقاومت در نوار غزه تحت عنوان عملیات «ستون ابری» و حرکت نیروی زمینی این رژیم به سمت مرزهای نوار غزه خبر داد.

در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

اگر آرم این محصول را بر عكس كنیم (قرار دادن در مقابل آینه) و خطوط تزئینی زائد را حذف كنیم شاهد دو جمله ی عربی میشود :

لا محمد ، لامكه



دو اصل بنیادین اسلام . پیامبر و همچنین شهر مكه كه كعبه ، خانه ی خدا و قبله ی تمامی مسلمین جهان در آن واقع شده و به نوعی نماد اسلام است . این محصول بدین ترتیب این دو ا نشانه گرفته است !






با قرار دادن عكس كوكا كولا در جلوی آینه می توانید خودتان به این نتیجه برسید

در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

توضیح: این عکس در در روزنامه ها و سایتهای رژیم صهیونیستی منتشر شده است و اخباری مرتبط با آن موجود است که به صراحت گفته اند در تاریخ ۲۵ مارس هیکل سلیمان بر مکان مسجد الاقصی قرار خواهد گرفت و زلزله ای در تاریخ بین ۱۶ تا ۲۴ مارس پیش بینی کرده اند که موجب تخریب مسجد الاقصی خواهد شد. هیکل سلیمان نیز از سالها پیش توسط گروههای تندرو یهودی صهیونیست ساخته شده است و تنها منتظر تخریب مسجد الاقصی هستند تا ان را به مکان مسجدمنتقل نمایند. ماکتهای ساخته شده هیکل در موزه های مختلف در سرزمینهای اشغالی موجود است و در موزه ای در مقابل مسجد الاقصی نیز این ماکت وجود دارد و هیکل اصلی نیز ساخته شده و تنها انتقال آن به مکان مسجد الاقصی باقی مانده است.

در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری
براي ثبت بقيع در فهرست يونسکو کليک کنيد
برای ثبت بقیع در یونسکو به ثبت و تایید 50,000 نفر نیاز است که در یک پایگاه اینترنتی فراخوانی به همین منظور طراحی و عرضه شده است.

به گزارش گروه اینترنتی رهروان ولایت، برای ثبت بقیع در یونسکو به ثبت و تایید 50,000 نفر نیاز است که در یک پایگاه اینترنتی فراخوانی به همین منظور طراحی و عرضه شده است.

نحوه شرکت در این طرح بدین ترتیب است که در ابتدای ورود به سایت در سمت راست فرمی را مشاهده می کنید که باید به ترتیب زیر آن را پر کنید: نام، نام خانوادگی، ایمیل، نام شهر، آدرس (دلخواه)، انتخاب کشور، نظر شما (دلخواه) و پس از آن کلید ارسال را کلیک می‌کنید.

لازم به ذکر است تا به این لحظه بیش از 18هزار نفر در این طرح شرکت کرده اند و کمتر از 32 هزار نفر دیگر نیاز است تا بتوانیم با یکدیگر بقیع را در یونسکو ثبت کنیم.

برای ورود به این پایگاه و ثبت‌نام، اینجا کلیک کنید.


منبع:گروه اینترنتی رهروان ولایت

ارسال در تاريخ یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

دانلود کلیپ

دبی، 10 اکتبر 2012: نماهنگ کارتونی فوق العاده ی «این یک بازی است» در دهم اکتبر 2012، به عنوان مقدمه انتشار آخرین آلبوم سامی یوسف، «سلام»، منتشر شد. این ترانه توسط ETM International  در سطح جهانی از طریق یوتیوب (www.youtube.com/etminternational) و نیز روی ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی در جنوب شرقی آسیا و منطقه MENA در روز چهارشنبه دهم اکتبر، تحت لیسانس انحصاری (Arteffects International (SEA و (Mazzika (MENA، منتشر شد. این ترانه بصورت اختصاصی روی شبکه های Mazzika در چند هفته نخست در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا پخش خواهد شد.
این نماهنگ انیمیشنی در ابتدا در سال 2007 به عنوان پاسخی به کاریکاتورهای دانمارکی، بصورت مفهومی طراحی شده بود. این نماهنگ کارتونی، که هنوز هم به جا و متناسب است، «طنز را با طنز» پاسخ می دهد.
سامی یوسف، به عنوان یک هنرمند، آهنگساز و ترانه سرای مشهور بین المللی و نیز ستاره همکار با سازمان ملل متحد در برنامه جهانی غذا، فارغ از همه قراردادهای هنری، نیاز به احیای ارزشهای مشترک صلح، محبت، اعتدال و مدارا را از طریق این انیمیشن بی نظیر که به روشنی تمام سنت های مقدس در جهان را متحد نشان می دهد، مورد تأکید قرار داده است. پیام اساسی و روح این انیمیشن، نمایندگی از اکثریت انسانهای آرام، نجیب و هوشمندی است که صرفنظر از نژاد و دین، می خواهند در صلح زندگی کنند. هدف از تولید این اثر، مقابله با روند فزاینده ی اسلام هراسی و نفوذ گروه های فرصت طلب، از طریق متحد کردن مردم به وسیله نمادها و استعاره های مشترکی است که وحدت، احترام، عشق و آگاهی را برتر از از تفرقه، انزوا، تعصب و جهل می دانند. این ترانه، فعالیتهای عوامانه ای که توسط تعداد معدودی از افراد متخاصم، پرهیاهو و عوام فریب هدایت می شوند را یک «بازی» دانسته و به همه ما تذکر می دهد که بخشی از این «بازی» نباشیم.
انتظار می رود که آلبوم چهارم سامی یوسف، سلام، در منطقه MENA و جنوب شرقی آسیا تحت لیسانس انحصاری Mazzika و Arteffects در نوامبر 2012 و همچنین توسط Revival Media در دسامبر 2012 منتشر شود.
کسانی که علاقه مند به دریافت مجوز پخش این نماهنگ کارتونی هستند می توانند از طریق شماره تلفن و آدرس ایمیل زیر با شرکت ETM International تماس حاصل کنند:
+971 (0) 4 3132061
nabila@etminternational.com

ویدیو و ترجمه در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 26 مهر 1386برچسب:, توسط حسین شاه پوری

  فیلم اهانت آمیز به ساحت رسول گرامی اسلام(ص) نه تنها باعث بد نامی و تنفر از سازندگان و دست اندرکاران آن شد، بلکه ننگ آن، دامن شرکت گوگل و سایت یوتیوب را هم گرفت.


 

گوگل

 

برای اولین بار این فیلم در سایت یوتیوب(Youtube.com) که از سرویس های وابسته به گوگل است منتشر شد.  علی رغم در خواست های متعدد از سوی مسلمانان و آزادگان جهان  برای حذف این فیلم اهانت آمیز ، هیچ منعی برای انتشار آن به وجود نیامد  و از روی این وب سایت اشتراک فیلم حذف نشد. تنها واکنش گوگل فیلتر کردن و نه حذف کردن این فیلم دربرخی کشورها مانند مصر و لیبی بود که خطر  تظاهرات  مسلمانان و حمله به منافع آمریکا وجود داشت!  گوگل که سابقه زیادی در حذف فیلمهای به اشتراک گذاشته شده با مضمون دفاع از مردم فلسطین و افشای جنایات صهیونیستها دارد ، در برابر درخواست  حذف فیلم موهن تنها به بهانه  دفاع از آزادی بیان اعلام کرد حاضر به حذف فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص) از پایگاه اینترنتی یوتیوب نیست. 

اما این اولین بار نیست که این غول اینترنتی سر سازش با کشورهای مخالف کشورهای حامیان خود ندارد. حذف نام خلیج فارس از نقشه های گوگل، تبلیغ برای صهیونیسم جهانی و تحریم سرویسهای مختلف برای  کاربران ایرانی از نمونه این اقدامات است. لذا حال زمان آن رسیده است که خود این شرکت تحریم شود.

روزهای  دوشنبه و سه شنبه سوم و چهارم مهر ماه (24 و 25 سپتامبر) کاربران مسلمان سایت جستجوگر گوگل و سرویس اشتراک فیلم یوتیوب را تحریم خواهند کرد

در پی این اقدام گوگل و عدم اعتنا به درخواست کاربران مسلمان و همکاری در ادامه توهین به پیامبر  گرامی اسلام (ص) و در راستای فراخوانی که در فضای مجازی با عنوان "دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل" منتشر شده است.

منبع: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 3 مهر 1386برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 شرکت معروف آمريکايي Apple سازنده گوشي هاي آيفون و آي پد و کامپيوترهاي خانگي و قابل حمل است، اقدام به ساخت فروشگاهي به شکل کعبه در خيابان پنجم نيويورک کرده است.

به گزارش خبرنامه دانشجويان ايران، معماري و اندازه اين فروشگاه مطابق با کعبه بوده و از آن شبيه سازي شده است.

سخنگوي شرکت اپل درباره اين فروشگاه گفته: تنها تفاوت آن با کعبه درب وردي اين مکعب شيشه اي است که همانند کعبه ساخته نشده است.

اين شرکت آمريکايي براي جلب مشتري اقدام به سرو مشروبات الکلي در اين مکان کرده است و چون اين معماري هر فردي را به ياد ساختمان کعبه و مسلمانان مي اندازد تصويري بدي را در ذهن تداعي مي کند.

 [تصویر:  fifthavenue_gallery_image3-300x187.jpg] [تصویر:  apple4.jpg] 

منابع : generaleshop.com , رجانیوز

ارسال در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

متهم اول در این جنایت صهیونیسم و امریکا است 

 در پي اهانت نفرت انگيز دشمنان اسلام به ساحت نوراني پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله و سلم حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به ملت ايران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه ي اين حركت شرارتبار را سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم، امريكا و ديگر سران استكبار جهاني خواندند و با تشريح دلايل كينه ورزي صهيونيستها نسبت به اسلام و قرآن، تاكيد كردند: سياستمداران آمريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.

 متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
قال الله العزيز الحكيم:« يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوكَرِهَ الكافِرون »
 
ملت عزيز ايران؛ امت بزرگ اسلام
دست پليد دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت به پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و سلم كينه ي عميق خود را آشكار ساخت و با اقدامي جنون آميز و نفرت انگيز، خشم مجموعه هاي خبيث صهيونيستي را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان كنوني نشان داد. در روسياهي عاملان اين جنايت و گناه بزرگ همين بس كه مقدسترين و نوراني ترين چهره ميان مقدسات عالم را آماج ياوه هاي مشمئز كننده ي خويش ساخته اند. پشت صحنه ي اين حركت شرارتبار، سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم و امريكا و ديگر سران استكبار جهاني است كه به خيال باطل خود ميخواهند مقدسات اسلامي را در چشم نسلهاي جوان در دنياي اسلام از جايگاه رفيع خود فروافكنده و احساسات ديني آنان را خاموش كنند.
 
اگر از حلقه هاي قبلي اين زنجيره ي پليد يعني سلمان رشدي و كاريكاتوريست دانماركي و كشيش هاي امريكايي آتش زننده قرآن حمايت نميكردند و دهها فيلم ضد اسلام را در بنگاههاي وابسته به سرمايه داران صهيونيست سفارش نميدادند، امروز كار به اين گناه عظيم و غيرقابل بخشش نمي رسيد.
 
متهم اول در اين جنايت، صهيونيسم و دولت امريكا است. سياستمداران امريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.
 
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نيز بدانند كه اين حركات مذبوحانه ي دشمنان در برابر بيداري اسلامي، نشانه ي عظمت و اهميت اين خيزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علي امره
سيدعلي خامنه اي
23/شهريور/1391

منبع: رجا نیوز
ارسال در تاريخ جمعه 24 شهريور 1386برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 سلام دوستان امروز یه اس ام اس واسم اومد که نوشته بود

ادکلنی وارد بازار شده به اسم lovely که ساخت اسرائیل هستش و از

مرز عراق وارد کشور شده که حاوی مواد کشنده ایی هست

که فرد پس از استشمام 4 روز دیگه میمیره

18 نفر مردن ....

ازتون خواهش میکنم این پست رو کپی کنید و خودتون پست کنید ...

به هر کی که میشناسید هم بگید.

 

توضیحات در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 فارس- چند روز بیشتر به برگزاری مسابقات المپیک لندن باقی نمانده است و ورزشکاران کشورهای مختلف به مرور و در قالب کاروان‌های ورزشی عازم لندن می‌شوند تا در مراسم افتتاحیه حاضر شوند.

اما این دوره از رقابت‌های المپیک لندن بیشتر از دوره‌های قبلی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. در این یادداشت سعی داریم به چرایی این موضوع بپردازیم:

در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 یک منبع امنیتی با اشاره به آغاز قریب الوقوع عملیات ارتش سوریه در شهر حلب برای باز پس گیری کنترل کامل این شهر از دست مخالفان مسلح، اعلام کرد: هم اکنون علاوه بر 2 هزار تروریستی که در شهر حلب حضور دارند، قریب به 1500 تا 2 هزار نیروی مسلح دیگر وارد شهر شده اند تا به جبهه مخالفان کمک کنند.

در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

  و اما امروز، در میان سکوت جامعه بین الملل، گروه های تندرو بودایی (مانند گروه ماگ) و دولت میانمار در حال پاکسازی قومی مسلمانان، به وحشیانه ترین شکل ممکن هستند.رئیس جمور میانمار «تین سین» رسما اعلام کرده است که جمعیت هشتصد 

... در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

با توجه به سوابق و جنایات هولناکی که همزمان با المپیک رخ داده است، در المپیک 2012 لندن، مظلومان (به ویژه مسلمانان) جهان باید منتظر چه جنایات هولناک دیگری باشند؟!
 
(بقیه در ادامه مطلب)


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

خروج سرمایه‌های عظیم ایرانیان از امارات متحده عربی، بزرگترین تهدید این روزهای این شیخ‌نشین کوچک حاشیه خلیج فارس است که با اعلام نگرانی رسمی مقامات این کشور روبرو شده و مسئولان دولتی را به تکاپو انداخته تا مانع از وقوع این مساله شوند.

...

( در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:سیاسی, توسط حسین شاه پوری

در زمانی به سر می بریم که دنیای اسلام علی رغم بیداری نسبی که پیدا کرده هنوز زیر چکمه کفر و الحاد به سر می برد و کشورهای مسلمان هنوز تحت سلطه ی حکام وابسته به صهیونیسم و استکبارند و

...

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

شامگاه روز یکشنبه هفتم تیرماه 1360، جلسه‏ ای در سالن اجتماعات دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، ناگهان انفجاری مهیب روی داد و در کمتر از ثانیه‏ ای، از سالن اجتماعات جز تلی از خاک، چیزی نماند.

 من محمد حسینی ‌بهشتی که گاه به اشتباه محمد حسین بهشتی می‌نویسند. نام اولم محمد و نام‌ خانوادگی ترکیبی است از حسینی ‌بهشتی. در دوم آبان ۱۳۰۷ در شهر اصفهان در محله لومبان متولد شدم، منطقه زندگی ما ...

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

آزادي‌ يكي‌ از مناقشه‌ انگيزترين‌ مفاهيمي‌ است‌ كه‌ تاكنون‌ در ميان‌ دانشوران‌علوم‌ اجتماعي‌ مورد بحث‌ و بررسي‌ قرار گرفته‌، هر انديشمندي‌ بر اساس‌ ذهنيت‌ خود آن‌را تعريف‌ كرده‌. مكاتب‌ گوناگون‌ هم‌ تعريف‌هاي‌ متفاوتي‌ از آن‌ ارائه‌ كرده‌اند.

...

(در ادامه مطلب ...)



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

 

بعثت كه معنی رستاخیز معنوی، و انقلاب در همه امور است با «انقلاب فرهنگی» آغاز گردید، چرا كه پایه و اساس انقلابها به خواندن و نوشتن و پاكسازی و بهسازی (انقلاب فرهنگی) بستگی دارد ...

بعثت
 
 (در ادامه مطلب...)


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, توسط حسین شاه پوری

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد